tripp till mamma = nya skor ^^


hej hopp i galopp!

Nyss hemkommen ifrån mamma.
Pojken och jag åkte faktiskt kommunalt dit. För en gång skull.
Vi ska försöka sluta vara så lata här hemma tycker jag så vi åkte buss och gick fram och
tillbaka till stationen.. WEEEI vad duktiga vi är (:

Kom iaf dit och då var nästan ALLA där..
Mamma, jaze, gerry,sussie,lella, rickard,hampus OCH sotiris..
SNACKA OM FULLT hus .. för en trea iaf hihi..
Vi hade det jätte trevligt..

innan vi åkte så skämtade jag med mamma om att jag behövde skor för att mina är så gamla ect..
tror ni inte på fan att hon köper ett par..

Sa till jonny att man MÅSTE nästan skicka med intruktioner till mamma om man vill ha skor
man kan gå med och inte skämmas... och jag hade rätt..
hon hade köpt ett par rosa/lila kängor ...

    

Nu syns inte den VERKLIGA färgen på skorna men dom är mer lila än rosa.. KAOS !!
Men .. Bra promenad skor när man ska gå ute i snön behövs..
Tänker inte ha på mig dom när jag åker någonstans men .. promenad skor.. haha,
är mamma söt eller vad ...

Anyway, ska snart krypa ner i soffan o glo på tv tillsammans med pojken ..
har huvudvärk igen så ska ligga ner ett tag och vila tänkte jag ...

För er som trodde min pojkvän skämtade i sitt inlägg i En busschafförs bekännelser..
Det inlägget som bara är en smile gubbe som rubrik..

Han gjorde inte det .. Han var fullt allvarlig när han skrev det ..
Hans poäng med det hela är att nå ut till er "resenärer" där ute så att ni förstår lite
hur det är att vara busschafför.. han kanske låter som en gnällig gammal gubbe och
det är han väl lite men han är för övrigt en glad skit som bara vill få ut ett buskap..

Puss och kram på er!

                                                          / alla bilder går att klicka på för förstoring /

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0