svimmade igen :S

rasade in i hyllan efter jag hade rökt..
Nico kick? nej.. benen vek sig ..

Sen efter jag hade varit duktig och rensat under bordet tänkte jag fixa lite med
ikea påsen som fortfarande står ute i hallen med alla jul saker ect ..
Satt på huk och fixade och sen .. minns jag inget förutom att jag vaknade upp liggandes på golvet ..
1015 minuter till spillo utav mitt liv igen haha..

Så idag har jag inte heller lyckats göra så mkt..
Förutom hosta upp slem och svimmat..
Jävla yrsel ..känner mig helt utmattad också .. kroppen orkar inte bära mig längre..
den vill inte som jag vill.. den har gått i strejk :S

Ingen aning vad det är..

Grannen kom upp idag igen och kollade hur läget var med mig idag..
Ljög och sa att allt var perfekt och tackade honom för att han hade hjälpt mig igår..

Hoppas han inte har min blogg adress ..
Isåfall, sorry :P haha..

ska fortsätta lata mig i soffan tills pojken kommer hem..
Han slutar om ca en timma..

kan inte lägga mig i sängen och koppla av om inte han är hemma..

Han är orolig för mig.. jag hatar att han är det ..
men jag vägrar gå till läkaren.. Har mina anledningar.. JAG VÄGRAR!!
Finns bara en som kan tvinga mig ..
Det är jonny.. Om han hotar med att göra slut eller så .. eller, nja.. han skulle ge med sig
om jag sa " FINE dumpa mig. JAG GÅR INTE TILL LÄKAREN!! " hahaha..

Säger som frugan sa : MÅSTE DU VARA SÅ JÄVLA ENVIS :)


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0