snurr snurr


efter några dagars tjatan så skriver jag äntligen i min blogg..
folk har gnällt, inklusive frugan och jag hoppas ni är glada nu (:

Har inte direkt varit på blogg humör och det har varit så hemskt mycket snurr just nu ..
Pengar, lägenhet, jobb.. Så himla mycket .. Mådde dåligt ett tag.. men det känns bättre nu ..
så nu är det väl dags att börja skriva igen..

Känns rätt skönt, välbekant och avkopplande att skriva av sig..
Trots att det ibland inte är så många läsare på min blogg så njuter jag av era små kommentarer
då och då och finner det avkopplande som sagt .. Skriva av sig lite..
Är inte ute efter läsare på något sätt ..

Med det sagt så ska jag väl uppdatera lite granna..

I helgen är det full rulle..

Imorgon så ska jag hem till frugan och äta god mat och förfesta ..
ska fixa mig där och sen ska vi ut och partaja lite..
mest för att se lite folk och mingla .. Men det ska bli skönt att få dansa av sig lite bekymmer..
Komma bort vardagen lite..

Lördagen så är det mormor som gäller.. Hon fyller år på måndag så vi ska dit tidigare eftersom jonny
jobbar den dagen hon fyller.. sen ska vi, eller jonny ska hem och tvätta och jag ska
åka till mamma och ha lite kvalitets tid med store syrran ..

Söndagen minns jag inte vad vi skulle göra men det var något då också ... haha..

Måndag så ska jag åka och boka möte med syon angående mina framtida studier..
Och svänga förbi UM..
förhoppningvis möter Frugan mig där.

Nej, ska börja fixa mig, ska hem till mamma och hämta lite saker..
Måste hinna med bussen om en timma, vilket betyder att jag måste gå hemifrån om typ
40 min.. Men tills dess får ni ha det så bra ..

Jag ska försöka .. (:

Adios *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0