pust


började smått o städa .. Gick inge bra alls..
blev anfådd och snurrig igen..

HATAR DET HÄR!!


Just nu sitter jag framför tvn och tittar på Ensam hemma..
Älskar den filmen, riktigt julig och mysig..
Passar ju perfekt såhär inför julen (:

Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska fira jul här hemma eller hos mamma..
Ska testa hur valpen trivs där och så först.. Se hur lella reagerar och hur Bailey reagerar
på allt stök och så .. Blir rätt snurrigt där hemma.. We´ll see..

kan inte fatta att imorgon får man ta första choklad biten ur kalendern..
imorgon är det den första december.. Amazing..

i år blir det inga julklappar eftersom jag hatar det själv..
och för att jag inte har pengar .. Allt går till vovven våran..

nej, ska lata mig en stund till..
funderar på att ta en power nap .. behövs nog tror jag ..

see ya later alligator !

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0