Officellt förlovad (:


Idag är dagen..
idag förlovar vi oss officiellt (:
GRATTIS TILL OSS (:(:

Vill springa runt och kalla han min fästman hela hela dagen lång!
hihi, men just nu är pojken min på jobbet och jag ska få besök lite senare idag (:
Precis som igår haha..

Min lilla syster och hennes vän Emma ska komma förbi och äta lite middag med mig (:
hemmagjorda köttbullar och makaroner lockade tydligen haha..
Dom ska låna duschen och fixa i ordning sig sen också, flickorna två ska ut och festa ikväll så..

Nej, ska kolla köttfärsen och ställa mig och diska snabbt..
Dom kommer om ca 30 min ..

Själv springer man runt i en batman t shirt, mjukisar och ruffsigt (knull) hår hahahaha..

IAF .. hahahha..

Bild på ringarna sätts in ikväll så ni får hålla er ett tag till hehe..
Ha en fortsatt trevlig dag vetja (:

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gumman, det stavas officiellt =)

2008-11-16 @ 12:55:08
Postat av: Isabel

Gratulerar! =)

2008-11-16 @ 14:07:22
URL: http://isaabel.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0