natti natti


dags för sängen då ..

Mitt humör är lite eller nja väldigt mycket bättre nu än när vi kom hem..

Imorgon ska jag med frugan och julhandla (: ÄNTLIGEN NÅGON VETTIG MÄNNISKA!!
henne vet jag att man kan leta julsaker med för hon ska också handla det så (: WEEI (:

Betyder att jag måste gå upp tidigt imorgon för att åka till frugan innan patrik slutar .. Le suck..

Och jennie, tack för att du förvarnade mig om shoppingen och jonny ^^
kunde behövt det tipset lååångt innan .. du visste ju att vi skulle handla.. Suck..
usch vad besviken jag är på dig gumman.. Skärpning ... haha..

God natt på er fellow bloggers!

Bilderna som jag tidigare utlovade kommer imorgon.. Tog inga bilder idag förutom
ett kort på Oves och Lisas hus :P  Glömde helt enkelt bort ..
men imorgon är jag med frugan.. Då jääääävlar ! :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0