monday


hallå där, äntligen en ny vecka .
Längtar redan tills på onsdag.. Då är pojken ledig :$

Idag ska han till jobbet och jag ska städa hemma såklart..
Men han har faktiskt varit extremt duktig den senaste veckan..
DISKAT VARJE DAG!!! Kort i taket ! Men riktigt glad är jag vetja (:

Är det någon där ute som tänkt på hur jävla lyckliga killar är när man suger av dom ..
Och när man sväljer!!! Då är dom ju i självaste himmelriket hahahahaha..

Låt oss bara säga att min söta lilla pojke kommer vara en extra glad skit på jobbet idag HAHA..

Annars då?
Inte så värst mycket som har hänt.. har bara tagit det lugnt hemma med älsklingen.

Just nu sitter jag med min cappuccino bredvid mig och ska snart gå och tända en cigg och
njuta .. har dragit ner drastiskt på mitt rökande dom senaste dagarna.. Nja, förutom i fredags
men då fest rökte jag ju hehe..

Är rätt stolt över mig ..
Ska ringa angående det där jobbet idag också (:

Men nu ska jag göra mitt, först ska jag pussa lite på sötnosen som står och förbereder
kastrullerna i köket för diskning.. ÄR HAN INTE DUKTIG !!

Jennie, tror jag börjar få pli på han.. ;D kan ju iaf alltid hoppas (:


Ciao people (:

Kommentarer
Postat av: Jennie

haha vem vet :):) hoppas de iallafall, om inte är han ju underbar iallafall eller? :) de där med att inte få pli på han är en del av hans charm tyckte jag :D:D hahah

2008-11-11 @ 15:47:45

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0