misslyckad kväll


Gårdagen började bra, fantastiskt bra faktiskt..
Men när vi kom till länna och eko så hittade vi ingenting..
Vi köpte mest praktiska saker, dusch saker.. Och ett paket röda ljus till adventsstaken..

Så det sög väl.. det enda som var bra med länna var väl att jag äntligen fick träffa den omtalade
damp anders.. haha..
Vi drog till huddinge efteråt för att köpa extreme batterier till helikoptern och dildon..
Där mötte vi Bigfoot och Putte.. Naise ..
Vi köpte tryck knappar till pojkens handskar.. sen bar det av till hydro, köpa glykol till bilen och
sen till affären för att hämta ut pojkens beställda delar till sin helikopter..
"vi måste åka hem en sväng för att blanda glykolen sen åker vi till ditt älskade zoovaruhuset"
sa pojken min och jag gick med på den efter mycket om och men..
PROBLEMET var att han fastnade med sin helikopter .. byggde och hade sig..
jag satt och halvsov i soffan, lite smågrinig eftersom min dag sket sig...
Vi skulle ju också äta ute igår på grekiska kolgrillen..
Men vi bestämde oss för att tända lite ljus hemma och göra det mysigt istället ..
Jag hatar att äta ute .. Hur som helst .. Kvalitetstiden som vi skulle ha ..
var det bara att glömma för att han trixade ju med helikoptern och sen till middagen
så kom Pauli .. Romantikt va .. ^^

Anyway ..

Idag ska vi till kungens kurva..
Jula, Ikea, Sea och Zoovaruhuset nästa ..
Efter det ska vi en sväng till frugan på fika (:
Det var ett tag sen ja träffade henne .. Miss you honey :(

Själv ska jag in i duschen nu och göra mig klar..
Och pojken? han har redan lekt med sin helikopter på morgonen så
nu syr han fast sina tryckknappar.. haha..

Ville också passa på att säga

GRATTIS JENNIE OCH PATRIK PÅ ERAN 4 MÅNADERS DAG!!!
tänk vad tiden flyger förbi ..


ha en fortsatt trevlig dag!
Ska nog ta lite bilder på våran dag idag :)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0