Its Friday


underbara fredag..

IDAG ska jag få röja.. Glömma bort alla bekymmer och bara släppa loss !!!
FY FAEN va det ska bli skönt !!
Lovar er några bilder också .. I alla fall från Frugans och min lilla förfest :D

Just nu tittar jag på en prinsessas dagbok, ska snart sätta på kaffe..
Har ingen ANING om vad i helskotta jag ska ha på mig idag :S
Kanske baxar något ifrån Frugan... (:

Hur som helst så sover pojken forfarande.. Tänke lura med honom till Mamma så han kan
ta med sig lite kläder som är mitt ..

Måste packa ner lite saker inför ikväll också .. Smycken, Smink, gel.. Kläder..
Herregud..


Just nu har jag yrsel, kallsvettas lite och har huvudvärk och illamående..
Hoppas det går över :P

Dags att sluta.. Skriver några rader hos Frugan min..

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0