Great day!


Idag när jag vaknade kändes allt bara så rätt..
allt .. Livet är så underbart..

Såg allt från ett annat perspektiv idag ..
Och jag älskar mitt liv, min familj, mina vänner och min underbara älskling.

Har ett par saker jag måste ta itu med för att uppnå full lycka men ..
Livet är så förvånade bra idag (:

Idag ska vi en sväng till mamma. Jonny lovade att hjälpa henne med hennes spegelram.
Men först så ska jag och pojken mysa lite i sängen, ta en promenad ute i lida
och bara koppla av .. Och äta lite mat .. Blir nog korv stroganoff idag ..
På mitt sätt om jag får tag på mamma. :P
Annars får pojken laga mat :P

Skriver några rader sen och det kanske men bara kanske medföljer några bilder haha

Ciao*

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja,det är väl klart att vi kan =) absolut. Men jag kommer inte stå där o pratar framför alla. Ska ringa den där tanten o berätta mer om mina ideér o sen lovade hon att framför dom.

2008-11-13 @ 11:57:45

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0