foton och lite sånt


Hej svejs igen.
Har ingen större lust att skriva :P
Sitter och snackat med sötnosen min Mike och tänkte snart tända lite ljus och
glo på någon film .. Lite mys för mig själv sisidära (:

Men jag bjuder på lite kort istället (:

                                                
   

Bild 1, våra ringar (: på insidan har vi graverat  för evigt 15.5.08
Bild 2, Min busschafför hihi
Bild 3, Lella(syster dotter) pysslar med pappers lappar..
Bild 4, Lilla syster och Emma igår när dom rullade köttbullar (: hehe
Bild 5, Älsklingen när han fixar håret
Bild 6, Min lilla syster yster Crazy as usuall :p haha


Sådär ja .. Nej.. dags för min söndags mys tycker jag (:
Längtar som fasiken tills på tisdag btw..
You know why .. hihi..

Ciao people *

/alla bilder går att klicka på för förstoring/

Kommentarer
Postat av: Emelie

tycker att barnvagen funkar jättebra och är inte så farlig som alla tror:P den är stabil även fast den bara har 3 hjul, har aldrig vält:P funkar bra på bussen och rulltrappor, bara att man måste gå baklänges:P

2008-11-16 @ 20:31:09
URL: http://ungmamma15.blogg.se/
Postat av: Emelie

okej;) men dom är faktsikt bra;) Vad roligt för er:D:D tacls å mkt;)

2008-11-16 @ 20:35:18
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0