Första Advent.


Hur härligt är inte det här.. Första advent..

Gick upp 10 imorse, startade kaffebryggaren tyst, värmde upp lussebullarna
och dukade sedan fram allt  på bordet ..

Väckte pojken min med en massa pussar och efter en stund kom han och joinade
mig i soffan under våran fina pläd (:

Vi tände första ljuset tillsammans och tittade på barnprogram (:
HÄRLIGA UNDERBARA MORGON !!!

Annars så mår jag MYCKET bättre idag, yrseln sitter väl i men inte lika extremt som igår..
Lite smått illamående men det är nog för att jag proppat i mig en halv lussebulle :P

Så idag om kroppen tillåter så ska fröken städa ! Sätta upp julstakarna i alla fönster
och ta fram julduk och annat mys..
Men jag håller fast vid mitt ord! Tomtarna åker inte fram först lagom till 2 eller 3 advent.
Tycker det är lite tidigt för tomtar redan nu ..
Ska försöka få tag på mamma också.. Se om hon lyckats lokalisera mina gardiner haha..

Nej ni, nu ska fröken gå och pudra näsan :P haha.. Och dricka upp mitt kaffe..
Pojken sitter just nu (som vanligt) fastklistrad vid tvn.. Tv spel är hans bästa vän..
Han köpte ju ett nytt spel.. Race Driver Grid .. Han håller sig sysselsatt ..
Han ska iaf snart slita sig ifrån det och diska :D
Så jag slipper göra det sen .. Blir så mkt då liksom..


Vill att det ska vara tisdag.. Vi ska åka och storhandla då ..
Då ska vi även passa på att köpa hundleksaker och annat kul (:

Men puss på er sålänge
och ha en fortsatt trevlig dag !

___________________________________________________________________________________

Hej hopp igen, pojken står och diskar för fullt och jag tittar på en dokumentär och
Marilyn Monroe´s lovers.. haha.. Väldigt intressant.. Tänkte bara säga att min min MOB funkar igen ;)

herå


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0