fin vintermorgon!



Vaknade upp imorse utav pojken som stod o rökte..
kan ni tänka er att jag vaknade EFTER honom idag .. Shit..

småkikade på honom och såg att det var helt vitt ute..
MYS!!!

Hann inte ens vakna till liv innan pojken min var framme med en kopp kaffe under
nosen på mig och en puss på pannan (: Gud vad jag älskar den människan.

Ställde mig och såg ut över det fina vita vädret och nu när jag ser ut igen så
snöar det ännu mer .. GUD VAD JAG ÄLSKAR SNÖÖÖ!!!

Emma är nog lika glad som mig hehe..
Min lila syster däremot.. Hon vill ju absolut inte ha snö.. haha, stackarn.. hihi

Har legat och tittat på gamla klassiker med kalle anka och musse pigg..

Kom och tänka på igår att nästa söndag är det första advent.. Herregud..
VA MYSIGT !!!!

Äntligen kan man börja julpynta och ha sig hihi..
Ska baka lussebullar med pojken på onsdag hihi
så vi kan äta det på första advent frukosten (: HÄRLIGT VÄRRE!!

Nej, ska återgå till mitt mys i sängen hihi

C yaa *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0