a secret I have ;)


halloj hejsan svejsan.

Fy fan vad glad jag är idag ..
Sitter och drömmer för mig själv medans pojken sitter och spelar . hihi
Det går inte så jätte bra för honom så man hör hur han stönar och suckar borta i soffan haha

Idag händer inte så värst mycket ..
Ska snart ut på en promenad med pojken min och spana ut lite saker ;)
Bland annat gran :p
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, jag ska stjäla en gran ifrån skogen.
Ni förstår att jag vill ha en riktig gran ..
Och pojken menade att vi skulle köpa en ..
Men jag tänker inte gå och betala för en gran vi kan hitta ute :p GRATIS :P
det finns ju liksom ett par miljoner sånna.. ^^

Hur som helst ..

har en hemlis jue .. Finns bara ett fåtal personer som vet om den..
Ni får veta ev på lördag ..
Kan inte ge er någon ledtråd ..
So keep your pants on .. Soooooon you´ll know ;)

Nej, ska försöka få han ifrån sitt spel ..
Promenad here I come :D

Tänkte passa på att bjuda på en bild på hur det kan vara när det är läggdags hemma hos oss :P



                                                        /alla bilder går att klicka på för förstoring/

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0