TJOHEJ!


Hej hopp alla medbloggare där ute som läser min trista blogg :)
Hoppas allt står bra till med er för att idag var det bara
MIN dag .. Allt har varit bra och ända sen Jonny och jag pratade
ut om mina rädslor så har jag mått MYCKET bättre!

    Han är bara en sån jävla söt ängel min pojkvän (:
    Känns ärligt fortfarande lite underligt att säga det..
               Han är min.. Bara MIN pojkvän..

                      

Idag var han ute och övade med sin nyinköpta leksak..
En radiostyrd helikopter .. Det gick si och så och nu så
har han haft sönder alla rotorbladen så jag tror att vi ska åka imorgon
till Hobbymagasinet igen o köpa nya :P

Annars idag då ? Jo, var på RÅSUNDA och tittade på ALLA MINA
FOTBOLLSHJÄLTAR!!!
Landslaget hade träning så jag fick se mina älskade grabbar LIVE!
Var helt nervös o skakis innan dom kom ut på planen ..
Ljungberg, Wilhemsson, Mellberg, Allbäck, Elmander..
ALLA var där .. förutom Linderoth..

Så min dag har varit UNDERBART bra (:

I övrigt så har min mage svulnat upp pga mina nya P piller.
JÄVLA SKIT..

Men men ..

Ska sluta skriva nu gott folk ..
Ha en trevlig fortsatt kväll!

Carpe Diem *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0