vad e d för dag?


Har tappat all tidsuppfattning..
Kan inte sova normalt..

Men skit sak samma ..
Ska inte sitta o gnälla över det ..
UTAN FÖR DEN HEMSKA MATCHEN IGÅR..

Japp, Brasilien vann.. Med 1-0 visserligen o dom är ju trots allt ett topplag..
Så vi höll oss länge innan målet kom in under andra halvlek.

Men ändå blev jag så JÄVLA förbannad!
NI SKULLE SÄTT DET IDIOTISKA MÅLET
JÄVLA SHAABAN!!!!

Finns så jävla mycket jag kan säga om matchen..
Vissa som stod helt fel i position . ect ..
MEN

Eftersom jag har hört att det är jobbigt att "lyssna" på mig när jag pratar om
fotboll.. Låter jag bli..

Igår kollade jag bara på matchen ..
Sms med T hela dagen som vanligt :D

Idag ska vi nog ses igen om min hjärna vill funka igen dvs :S
Men men ..

Orkar inte skriva något mer för tillfället ..blir en söt bild istället ..

image3

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0