usch vilken natt :(


Precis vaknat praktiskt tagen, har varit ute med min kaffe o tagit en cigg ..
Avkopplande .. Mm..

Inatt sov jag skitdåligt.. Men det är nog vanan att bli kliad på ryggen när jag sover
haha *

Igår åkte jag ju som sagt till honom igen..
Jättemysigt..

Han fick en låååång ryggmassage o det diggade han .. Det syntes..
Vi hade godis krig hahaha knockade han rätt mellan ögonbrynen 2 gånger! YES!

Hans sömnproblem var tillbaka så jag kunde ju inte sova heller..
Det var fullmåne så det var nog därför.. Vissa är ju känsligare än andra...

Det blev riktigt hett på natten, vi har ju alltid balkongdörren öppen när vi sover

men det hjälpte faen inte TROTS att vi inte hade några kläder på oss!

Fatta va varmt det var! Jag hade hotpants på mig, gott folk.. O vi hade INTE sex ^^


Men iaf..


Efter att ha fått MINIMUM med sömn vaknade vi tidigt. JIPPI ....

Attackerade honom med kudden o startade ett kuddkrig .. HAHA

JAG VANN!

Vi låg o mööööös i sängen o sen i soffan som vanligt fram tills klockan var 4,5 ..

Sen blev det willys för att handla mat. Kyckling WOK :D MUMS

Vi skojbråkade påvägen in o jag flööög in i hyllan med Makaroner..

Folk glodde som fasiken o jag nästan stod o vek mig dubbelt av skratt..


När vi kom tillbaka mös vi en stund till och vid drygt 8 kom han vän o skulle

klippa till honom .. (håret alltså) ..

Vi åt o maten var jätte GOD.. Vilken Kock (:

Åkte hem vid 22 o gick o lade mig nästan direkt ..

Somna inte först 1 o vaknade hela tiden av o till hela natten ..

WEI ^^


Idag ska jag nog åka till A o T för att äta mat o vakna till liv ..

Nu ska jag dricka upp min 3dje kopp Kaffe o ut o röka .

Sen är det dags för duschen, det blev lite klibbigt ..

Av 2 anledningar igår..

Så måste ..


Adde bye bye


Kommentarer
Postat av: (:

Jävla snuskhummer....usch,vill inte veta såna saker om T jue :S

2008-03-24 @ 19:33:28

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0