tisdag idag


Gårdagen blev ju inte alls som jag ville :P
Fast åkte o träffade Becca o snackade skit i timmar.
Älskar att bara sitta där o känna mig avkopplad hos en person man älskar.
Tack Rebecca hjärtat.. För att du finns o står ut med en knasboll som mig (:

Skulle ju träffa T o mysa men han skulle komma hem så sent o sen så sket
vi i det .. Jag var visserligen ändå dööö trött men hade ändå velat träffa honom :$

Idag ska jag vara hos syon kl 9 o hinna boka tid med kuratorn innan det.
Sen efter det händer det inte så värst mycket vetja..

Idag kanske jag träffar T ..
Tänker inte skriva något så har jag ingenting skrivet :P

Dags att fixa musiken på MP3 (:


Hörs o Störs*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0