fredag?


Shit, tiden bara rusar förbi och det är redan fredag .. tror jag ..

Igår var jag helt nerdeppad. Inte så där jätte mycket pga matchen men pga
annat som inte bör nämnas i bloggen ..

Gissa vem som kom o muntrade upp mig (:
Min lilla Sötnos T (:

Han körde hit bara för att ge mig en puss o en massa kramar och självklart
fick han mig att le trots att jag inte skrattat på HELA dagen ..
Han är en ängel min MK :$

Laddade ner en film igår
Ed Gein The Butcher of plainfield
image4

En verklighetsbaserad historia.. Precis som typ Chainssaw Massacre
fast den filmen är baserad på Ed Gein som är MYCKET VÄRRE!!

Jag hoppas filmen är bra, har tänkt att se den sen typ December så .. haha
Hoppas Hoppas *

Ska bränna ner den (om jag lyckas lista ut hur man gör)
o ta med den till T .. Om hans PS3 vill spela den såklart..


Nej snart e det duschen som gäller, mitt hår ser ut som ett fucking

fågelbo o så ska jag fixa mig :D

Ska möta Frugan vid halv två o fika WEEEEI (:

Har saknat henne som in i helvete mycket och jag känner
att vi kommit varandra såååå nära varandra att jag kan bara inte låta bli
att säga till er och till henne för att jag vet att hon febrilt läser min blogg.. ^^

JAG ÄLSKAR MIN KÄRA FRUGA !
Du har ett hjärta av guld och trots att jag inte är lätt att göra med
står du ut med mig Gumman.. APPLÅDER till dig!

Ska sluta nu, Lella vill att jag skriver ut en vovve till henne.. hihi

ADIA*

Ps.. den 8 april bokar jag biljetter till Matchen mellan Sverige-Ukraina..
OM någon är intresserad att få följa med.. Hör av er :D
Ju fler folk desstu roligare (:


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0