Dagarna som passerat


Hallå så (:

Det var ett tag sen man skrev men nu är det dags igen o i en helt ny blogg sida fast dock med samma design.
haha..

Så vad har hänt i mitt händelserika liv sedan sist?
Eftersom jag inte minns när jag skrev sist så tar jag det sen jag gjorde något roligt senast nämligen Fredags.

Hade börjat sms med en viss kille som börjar på T och märkte snabbt att han är URGULLIG!
Helt söt med sina sms o kommentarer hela tiden o kunde absolut INTE sluta le (:
Vi har träffats förut men då var omständigheterna annorlunda..
Så det är kul att lära känna varandra på Riktigt den här gången.
Eftersom jag var/är sjuk så var han som en gåva från himmlen o höll mig sällskap hela kvällen
så en minut tråkigt var ju bara att glömma.

På lördagen så följde jag med honom på Jobbet o vi satt o pratade i 180 (:
Han kallade det våran första dejt o tyckte det var konstigt att den var på hans jobb haha!
Hade det iaf hur kul som helst o jag skrattade nog non stop.
O han som var rädd att det skulle bli pinsam tystnad ^^ hahaha

När vi kommit till alby områdena så kommer vem om inte Georgios!
Helt pinsamt .. Han vart typ skitsur o pratar inte med mig än idag .. HAHA
Men jag orkar inte engagera mig så .. Det gör mig detsamma..

T körde som en dåre påvägen hem haha, men jag älskar bilar som går fort
så jag sa inte direkt emot ..

Igår kväll åkte jag till Hökarängen o umgicks med mitt hjärtegull Montii o hans vänner.
Terrade dom som fasiken ! Men å andra sidan så blev jag terrad o retad tillbaka :P

Idag ska jag åka till Syon vid 10 o sen Jobbdags (:

Vid två idag ska T komma o hämta mig ..
Vi ska hem till honom o titta på film o mysa (:
Han ska också laga mig mat .. Det var MITT villkor..
Hans villkor vill ni nog inte höra ^^ hahahaha
Skojar :P   Kan viska det i Beccas öra senare hihi *

Dags att dra igen snöret o sluta skriva så HEJ SVEJS!


Krama Omkull * (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0