weird feeling :S


Nu sitter man här o bloggar igen ..
Känns riktigt konstigt ska ni veta.. Med tanke på att det var ett tag sen
jag var här o skrev sist :P

Med mig är det iaf annars bra.
Mår toppen, ska på 4 arbetsintervjuer varav en är super intresserade
utav lilla mig (:

I mitt fina paradis med killen är allt också UNDERBART (:

Har fortfarande svårt att inse att han verkligen är min pojke..
Men så är det ..
Snart har vi fasiken varit tillsammans i 2 månader :D
Det är riktigt coolt för att vara mig vetja (:

Älskar honom väldigt mycket ska ni veta..
Han är en ängel från ovan och skänker mig så mycket lycka
och glädje i mitt liv så det finns inte!

Det enda jag är smått nervös över är mina och hans arbetstider :S
Jag kommer ju förmodligen få jobba dagtid och han jobbar ju typ bara kvällar..
När ska vi ha tid för varandra liksom?

Men det ordnar sig nog..
Vi fixar det ska ni se :D

sitter som ni kanske redan funderat ut hos mamma...*
Pojken jobbar som vanligt men snart ska fröken åka sista vändan
med sin pojke o sen få massage när vi kommer hem :D hihi
Hans ps3 kan inte logga in på bloggen .. *suck*
Men däremot kan jag läsa era bloggar :D
Så jag håller mig uppdaterad iaf (:

På onsdag ska vi träffa hans mamma och sen åka till ikea!
Har tjatat om att få åka dit så nu är det våran destination på hans lediga dag!
Kuddar ska införskaffas, ev nya sängkläder och handdukar (:

Ska sluta nu innan jag skriver för fort och allt blir på tok fel..
Bloggar nästa gång jag har tid och kan (:

HAKUNA MATATA*

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0