Hej hoppsan snoppsan!


Hemma igen och allt gick toppen bra (:
Hittade på direkten och skrev upp mitt schema, skrev på papper
och diskuterade lön och planerade inför min  fasta anställning i höst.

Just nu i mitt liv går allt skiiiiit bra (:
Är sååååå hääääär glad !!!!!!!



Har precis fått ett toppen jobb, har en underbar, nej DEN UNDERBARASTE
POJKVÄNNEN !!!!! Och allt runt omkring snurrar runt som det ska :D
Jag menar vad finns det att tycka är negativt nu?
Man måste ju digga läget vetja ;D Hahahahaha!

Nu ska fröken ut o röka o dricka GOOOOOOOOD cappuccino med lillasyster
och vänta på att pojken min ska komma hit dvs hem till min mamma
och äta middag med oss.. Ugnspannkaka med bacon.. (USCH ENLIGT MIN MENING)

Imorgon bär det av in till stan, ska guida frugan till ett ställe där...
Och mitt lokalsinne är ju sååå in i BOMBEN bäst ^^
Sen ska vi gå och ta en drink eller två för att fira våra underbara liv,
våra underbara framgångar och våra nya anställningar (:

Hare göttanens medbloggare (:

HAKUNA MATATA *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0