sjuk oh nej :(



Idag känner jag mig helt seg och äcklig ..
Sjukdomen har visst spridit sig långsamt men nu så har jag
huvudvärk, rinnig näsa och torrhostar hela jävla tiden :S
Känner mig hänging och har nog sovit 3 gånger idag :P

Var tvungen att åka till närakuten igår iaf..
Fick allergitabbletter och kortison salva..
Och som ett mirakel gick svullnaden ner idag för drygt en timma sen
och det enda som syns är två små små bett ..
Ingen aning om vad jag reagerade på för kryp men kul var det inte!

Hur som helst så ska jag väl nu åka hem igen med jonny,
är bara på snabb visit här som vanligt.

Såg förresten på film igår, Black sheep.. Jonnys begäran..
Vi komprimissade. eftersom jag fick en HÖG med choklad så fick
han hyra filmen .. Den SÖG.. Men var lite småcool ändå ..

Dags att avsluta ..
Men ha det så bra !

PUSS O SNUSK ! <3

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0