Hejsan hoppsan, snoppsan!



Söndag idag o vad har man då uppnått i helgen?
Inte någonting.. har väl dammsugit o vaskat golven men .. Vad gör det liksom för
skillnad? haha..
Trodde glatt att jag höll på krya på mig men nu mår jag lika pissigt som
innan .. TYVÄRR...
För fröken har landat ett till jobb jue.. Skulle börjat idag men det sket sig ju..

Igår var vi iaf och åt middag ute i Lida med syster MinMin.
Gjorde en jätte god Pasta sallad med kyckling och tog med oss en filt
och bara tog det lugnt. Mysigt var det iaf trots att det var fullt med
utländska familjer som skrek o gormade ..

Idag är vi snabbt hos mamma o hjälper till.
var med henne till Bauhouse och köpte ny utebelysning och stolar.
Så nu är vi iaf här o jonny sitter o sliter med hennes förra utebelysning för
att titta vad som är fel med den eftersom den vägrar att lysa som det ska..
Jätte kul att se .. Dom två funkar så himla bra ihop så det finns inte..
Så söta..

Såg idag att min gamla mamma har fått en massa gråa slingor..
Så jävla fint på äldre människor tycker jag ..
54 år fyllda snart ju min gamla mamma..
Och 6 härligt jobbiga barn i bagaget..
Vi har alla varit en handfull men vi alla älskar våran mamma som in i Vassen !

Nej, försöker komma på vad vi ska äta idag .. Ingen aning..
Ser bara fram emot lördag.
Mamma är barnledig för att min syster åker som sagt till Grekland och min
lillebror drar till Prag över helgen.. Min mamma ska koppla av bara.

Jonny och jag är då hitbjudna på drinkar.. Hihi..
Ska bli riktigt mysigt faktiskt!
Middag och ljus ect .. Härligt värre.!

Imorgon kanske frugan kommer hem till oss..
Hoppas det för sen åker hon på semester och jag vill gärna träffa henne innan :S
2 veckor sen vi sågs tror jag .. SUCK!

Ska avsluta det hela med en söt bild och säga HEJ SVEJS!

      

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0