Gjort nytta idag?


Jaha, måndag igen och ledig..
Vad har man gjort för nytta idag då? ..
Bra jäkla fråga :P Inte någon nytta alls ska ni veta..

Men har däremot varit i huddinge med pojken och öppnat
nytt konto på handelsbanken .. Och var inne på ....
Kan inte skriva det här men vi fick reda på allt vi ville veta
och så.. Hihi..

Sen så har vi mest bara varit hos mamma, jonny sitter inne och spelar
med Gerpa.. SÅÅÅÅ OVANLIGT ^^   hihi
Mina två spelnördar  .. (:

Annars då? Hälsan är si och så ..
Är snuvigare än någonsin just nu så näsan rinner i 180 känns det som ..
Hostan är väl lite bättre men får svårt att andas när jag hostar för mkt :S
Men BTW så funkar P-ringen underbart. Ska jag vara lite detaljerad
så har jag väl fått flytningar nu och enligt info man fick med ska partnern inte
känna av den under samlag.. JO TJENA... Vi är inte dom 94 % iaf ..
men det är helt ofarligt att ta ut den under akten sålänge den inte är ute
i mer än 3 tim.. Så tjejer, kan nog nästan snart börja rekommendera den här..
Slipper oroa sig för att missa en dag på P-pillerna och den känns ju inte..
Har man tampong vana så är detta ett underbart alternativ ;D

men iaf ...

Jonny mår mycket bättre (: tack o lov för det ..
Han hostar fortfarande men ser kryare ut (:

Lägenhetsletandet går väl sådär, vi har inte hört nått än men vi håller tummarna :D
Det är ju inte precis det enda vi planerar att göra så ..
Det är inge bråttom heller..
Satt och sökte nya jobb igår också i huddinge kommun.. Lite närmare än nacka kanske..
Eller vad säger ni ? haah..

Nej ska dricka upp mitt kaffe och vänta på att mammsen kommer hem.
Vi ska väl ev äta här, hon ville det igår men det blev så sent så vi får väl
se om vi stannar på middag idag istället..
Hon ska få titta på min handled också..
Tror jag fått en allergisk reaktion på ett myggbett.. Den ser faen ut som
en illröööööd falukorv :S hahaa, jag lovar!
Jonny tyckte att jag skulle åka in.. Men känns lite meningslöst att sitta där
i 3 timmar för att sen ev bli hemskickad.. Så Mamma ska få titta o känna lite
på den först tyckte jag, låter mera vettigt.. Och om det är så får vi väl åka in.

Annars ska väl det inte hända så mkt idag.. Slappa bara ..
Nej, en cigg o kaffet :D
Kanske lägger mig i sängen bredvid jonny och brorsan o tittar på en stund. (:

HAKUNA MATATA GOTT FOLK (:
Roar mig lite med att lägga in den här maffiga bilden :D Diggar den ;D 
                                            Håller ni inte med ;D hahaha

                                                

_________________________________________________________________

HAHA, gick nyss förbi pojkarna.. OM ni någonsin sett eran kille sitta och spela
nintedo wii, BASEBALL .. HAHA så förstår ni varför jag sitter här och skrattar HÖGT
för mig själv.. Slår med en jäkla kontroll i luften precis som om det vore på liv
och död.. HAHAHAHAHAHAHA, LIVET ÄR DÅ BRA HÄRLIGT !!!

CIAO *

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0