ÄLSKAR DIG!



                      Det finns en person som får mitt hjärta att slå,
                      en person som får mig att skina upp av lycka
                      en person som ger mig fjärilar i magen
                      en person som lyckas få mig att känna mig älskad
                      en person som gör världen till ett bättre ställe
                      en person som jag vill säga dom tre orden till..


                                           JONNY NILSSON
                                           JAG ÄLSKAR DIG!


                     Det finns ingen finare människa än dig älskling,
                     så generös, fin, vacker, söt, gullig, charmig..

                    Du har den underbaraste personligheten hjärtat
                    och du är det bästa som någonsin har hänt mig.

                                  Mitt hjärta ligger i dina händer.
                            JAG ÄLSKAR DIG min finaste sötnos (:

             

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0