vurpa


hahahahahaha, ni skulle sett Bailey hahahaha..
Han låg i soffan utslagen och som vanligt så puttar han ut sig själv med benen när han sover..
Dvs när han sträcker på sig..
Han gjorde samma sak nu bara det att han vurpade ner på golvet hahahahaha..

Alltså ni skulle ha sett honom!!! Önskar att jag hade filmat det !!!

Jag hann att få tag i huvudet så han landade iaf med frambenen först haha..
sen när han landade så la han sig ner precis som han låg i soffan och sov fortfarande HAHA..

UNDERBAR KILLE VI HAR!!!


Imorgon ska vi till Rusta o köpa bajspåsar med döskallar på hahaha..
Och grädde till våran jansson (:


Ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: kattfan

Hej ^^haha, låter ju helgulligt med Bailey xD



Och min jul var super, fira ju i Finland med Oskars familj, så det har varit rätt lugnt utan massa småbarn som jag annars är van vid :P

Kommer tillbaka till sthlm den 28e och stananr till 3e, så vi får försöka få in en fika däremellan, absolut! ^^

Kramar!

2008-12-26 @ 03:28:50
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Sharpei är bara för söta...har du haft den rasen förr?? Hade hon kontakter från Norge eller?? Har du kontakt med Rose Marie?

2008-12-27 @ 14:00:14
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0