today


Ny dag nya tag.

Igår kväll/natt gick det rätt bra. Den minsta vaknade hela tiden och sov extremt oroligt.
Fick reda på att han började på dagis för ca en måndad sen så det är väl klart att han sover
oroligt.. Det är ju läskigt på dagis för en liten nykomling.

Den mellan vaknade strax innan mamman kom hem, han var helt panikslagen..
Men jag lugnade ner honom efter ett tag ..

Så jag satt i köket med den minsta i famnen och den andra bredvid mig och ställde frågor
och fortsatte med klassikern VARFÖR? hahahah.. barn (:

Idag ska jag tvätta kl 12 och storstäda.
Har iofs bara köket och dammsuga vid balkongen idag..
sen ska jag passa på att tvätta lite fönster ..

Nej, batteriet blinkar och jag väntar på samtal från pojken som är hos sin mamma.
Dom har nästan lastat på allt.. Så nu ska dom åka till huset och lasta av allt. HAHA

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0