söndag med mycket stohej!


Idag har vi en del att hinna med..

Nu så sitter vi och dricker vårat kaffe och ska äta lite frukost (:
Tända tredje ljuset och bara ta det lugnt ett tag ..
Sen ska jag börja städa undan det sista och pojken ska vika kläder..
Sen ska vi träffa pauli en sväng .. hem till mamma och borra, hem och spela bingo
samt äta lite mat .. sen ska vi såklart hämta Bailey (:

HAN KOMMER IDAG MELLAN 8-9 IKVÄLL (:(:(:(:(: FY FASIKEN VAD GLAD JAG ÄR!!!
Fick veta att det är ingen idé att vara ute med honom då han inte tycker om kyla..
Han gör sitt ute och sen vill ha in fort som fanken haha..
han har ju varit hos rose-marie (hans mormor) i snart en vecka och hon har berättat
att det inte varit några problem med maten eller att han har gnytt hehe
han är en lite gose plutt sa hon hahaha..

anyway.. Efter vi hämtat honom så måste vi ju iaf stanna påvägen och rasta honom så då
tänkte vi att vi gör det på mammas tomt höhö.. då får ju hon se vovven också (:

men vi ska bara dit snabbt som attans eftersom han ogillar kylan (:

Nej ni.. Nu väntar mitt kaffe och mina julvörts mackor (: MUMS

Pojken hälsar så gott (:

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0