*snaaaaaaark*


Herreguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud va söööööt han är!
han ser precis ut som på bilden men sööötare (:

vi åkte till värta hamnen och hämtade honom som planerat och våran lilla skit
var så rädd och nervös att han hade gömt sig under soffan och vägrade komma ut..
Men jag tog upp honom i min famn och då tok däckade han.. haha..
Han sov i min famn i bilen hela vägen hem (:
han vaknade till då bilen guppade till extra men annars så sov han heeela vägen till mamma
där vårat första stopp var.. Han vägrade kissa, så himla nervös att han inte vågade röra på en fena..
Han stod precis som jonny satte ner honom :S hihi
Men så fort vi kom hem så nosade han runt lite och lade sig ner och tok däckade igen HAHA
Så nu sover han och har gjort det sen vid 22.. haha.. Snaaaarkar som en liten söt bebis gör.
fast mycket högre.. Han låter rejält mycket HAHA..

Tror jag ska lägga mig ner och sova jag med.. Lär inte få så mkt sömn under natten då han vaknar till
liv .. Han måste ju ut o kissa ..  ska ge honom en smörgås då också .. Han har ju inte ätit
sen vid 3-4 :(

Nej nu får ni ha det så bra .. Bilder kommer imorgon (:

Ciao

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0