Mitt liv är som en väntrum!


hej hopp igen!

Så vad har jag gjort idag? inte ett piss förutom att vara ute en sväng med några
gamla vänner. Vi drog in till stan och fikade .. Kom hem för ca 30 min sen..

Var jätte mysigt med all belysning och alla tända ljus inne på cafét inne i gamla stan.
Vi njööööööööööööt som fanken och pratade gamla minnen och vart vi är påväg i livet..

Mitt liv verkar inte vara påväg någonstans om jag ska vara helt ärlig.. Tänkte göra
det här inlägget till ett hemligt men sen så kom jag på att oavsett så har alla människor
bra och dåliga saker i sina liv.. Så varför inte dela med sig av dom?

Just nu känns det som att mitt liv är som ett väntrum..
Jag sitter och väntar på att det verkliga livet ska börja..
På att jag ska få träda in i det rum som egentligen ska vara mitt liv..

Planerar ju så mycket. Men ingenting verkar bli gjort..
Skickade efter mina betyg för 2 veckor sen .. Ingen post ..
Så plugga f.r.om januari är det bara att glömma..

Det känns som att inget kommer börja först vi får våran lägenhet och vi kan börja leva på riktigt..
Är det någon som vet vad jag menar? Förstår ni alls?

så fort vi får lägenheten kan vi börja leva, planera barn, vilket vi iofs redan gör ..
men just nu är det ingen möjlighet . Inte för mig iaf ..
Ska börja plugga, börja jobba med det jag alltid drömt om.
Få ett riktigt hem till våran vovve..

Jag går runt och väntar bara .. Snurrar omkring i samma tomrum om och om igen..
Går bara fram och tillbaka .. När ska det hända något? När får jag börja leva!?

Älskar min pojke till döds och vi planerar en sån ljus framtid tillsammans.
Han var så himla go igår.
När han var på jobbet fick jag ett sms mitt från ingenstans där det stod:
" du är den för mig. Du är min själsfrände"
Och jag blev så lycklig att jag började gråta ..
Den människan är mitt hjärta och själ. Mitt liv skulle inte ha någon mening utan honom.
Att han står ut med mig och min situation är helt otroligt och beundransvärt..
En annan hade ju tröttnat och lämnat mig på två röda..
Är så glad och tacksam över denna fantastiska person som tar del av mitt liv.

Jag kan vänta .. Blir otålig .. Irriterad.. Får ångest ..
men jag kan vänta. För både min och hans skull..

Kommentarer
Postat av: Kattfan

"Det känns som att inget kommer börja först vi får våran lägenhet och vi kan börja leva på riktigt..

Är det någon som vet vad jag menar? "



Jag förstår det där väldigt väl, har varit i samma situation och ÄR i samma situation just nu också. iofs har jag äntligen lägenhet, men den har mögel så vi måste bo hos min pojkväns föräldrar, ingen höjdare direkt. Privatliv = nada, liksom.



Men det kommer fixa sig, snart får ni hund och ni kommer hitta lägenhet till slut, det är jag säker på. :)

Massa lycka till med allt för både dig och Tintin. ^^

2008-12-04 @ 23:36:56
URL: http://kattfanskap.blogg.se/
Postat av: Kattfan

I övrigt är det nog ganska okej, om man bortser från att jag har vrit sjuk i mågna veckor nu, tagit massa blodprover och röntgat, men inte en enda jävla läkare kommer på vad som e fel på mig. Pga det så hamnar jag långt efter i skolan och e ganska stressad just nu. Men det kunde varit värre ^^

Vad gör du för något nu? jobbar? :) Och hur e läget annars, förutom att livet känns som att det står stilla?

2008-12-05 @ 01:32:35
URL: http://kattfanskap.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0