latmasken själv.


Jag skulle ju som sagt storstäda men jag tappade lusten helt..
Så jag har bara bäddat rent i sängen och tvättat..

Pojken ska ta hand om köket när han kommer hem.
Så jag slipper det iaf..

Men snart måste jag sätta igång och dammsuga klart samt vika all jäkla tvätt..
Börjar att hata vika tvätt.. haha..

Men sålänge tvn håller mig sällskap så .. Är det lugnt ..
Tittar på Hogan knows best på Mtv. Det har varit typ maraton eller nått idag ..
Det går ju att titta på .. Har iofs knappt tittat .. Fastnade vid datan.. haha

Kollade upp lite info om försäkringar och träning för valpen ect ..
Och pratat lite med C (:

Hur som helst så ska jag kika min mail och så lite granna och sen blir det väl
att jag MÅSTE sätta igång..

Alla sängkläder hänger i torkrummet i övrigt så är all tvätt klar..

förstår inte varför jag blir så lätt utmattad och yr :S

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0