Jävla osis!


Fick mail  ifrån rose-marie, hon som har Bailey våran valp och det verkar som vi får vänta tills
nästa vecka.. Annars hade han kommit på söndag ..
Det är såhär att veterinären dom skulle till idag lämnade återbud för han är sjuk..
Och den lokala veterinären i malung hade redan åkt på sin jul semester ..
Så vi får vänta tills på Måndag .. Sen kommer han (: Dvs om veterinären blivit frisk..

Jävla osis säger jag bara .. Men han kommer snart .. Har iaf tagit reda på vilket datum han är född..
5 oktober. Han blir exakt 9 veckor nu på söndag ..

Känns lite stressig att hinna få honom att vänja sig här hemma, åka direkt till mamma
så att han får vänja sig vid dom så vi vet om vi kan fira jul där eller inte ..
Men jag hoppas som vanligt på det bästa..

Det enda bra är väl att han är van att åka bil.. Så det kommer det ju inte bli någa problem med..
Vi ska ju vänja han att åka både buss och tåg men det tar vi sen.

I helgen händer det inte så mycket ..
Imorgon ska ju pojken hjälpa sin mamma flytta.. Och jag ska stanna hemma och storstäda..
OCH tvätta.. haha..

Söndagen kanske vi ska till Grönan eller/och skansen på julmarknad.
Vi får svar från mamma imorgon.. Så det märker vi ..
Annars så ska vi faktiskt hem till Frugan och patrik för att spela bingo lotto hihi (:

Just nu så ska jag dricka upp mitt kaffe och göra mig redo.
Jag och pojken ska åka till Frugan och hjälpa dom med deras Box. Dom fick
sin digital box igår men har inte fått den att funka, men både jag och jonny vet var problemet är.
Vi fick göra exakt samma sak hemma hos mamma.. Båda har comhem ..

Men vi hörs senare ..

Pusselipuss puss!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0