jaha nehä


om jag inte ska ta och blogga lite..
Har inte velat gjort det med tanke på att allt jag skulle ha skrivit var hur mycket jag längtar efter Bailey
vilket jag fortfarande gör iofs hihi..

Fick lite nytt om Bailey igår. Allan som ska köra ner honom har sitt boende i värtahamnen
så det är dit vi kommer åka och hämta honom.
Kan inte fatta att han snart kommer komma hit..

Idag så går hela dagen åt att valp säkra hela hemmet haha
Plocka undan sladdar och annat skit :P
Så ser min dag ut idag ..

Imorgon ska vi på Lucia firande med min familj ..
Sen blir det hem till mamma och dricka glögg(för jonnys del) hatar glögg.. Luktar himmelskt och juligt
men smakar RÖV :P hahaha..

Så det att åka kommunalt till och från mamma..
På söndag ska vi hämta Bailey, åka hem till mamma och sen hem och mysa..

Har bestämt mig för att fira jul med mamma och dom trots allt..

Vi har planerat såhär : Jonny kör Bailey och mig till Mamma, stannar en timma och säger God jul
ect .. Sen drar han till sin mormor, sen till sin mamma och sen hem till min mamma igen..

Jag ska vara hela dagen hos mamma och kommer förmodligen stå vid spisen hela dagen.
Måste gå upp runt 7 här hemma för att laga våran julmat samt köttbullar som jag lovade mamma
att göra i år.. Sen så drar vi till mamma vid 10 tiden och så får jag laga ÄNNU mer mat där..

men det ska bli trevligt.. Hoppas jag ... är bara nervös över hur påflugen den minsta (lella) kommer att vara...
Men men ...

Nej nu ska jag dra vidare men vill passa på att gratta

FRUGAN PÅ HENNES OCH PATRIKS 3 ÅRS DAG SAMT FÖRLOVNING!!
GRATTIS GUMMAN OCH HOPPAS NI FÅR YTTLIGARE 3ÅRS LYCKA FRAMFÖR ER!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan! kul att du var med i min tävling, tyvärr vann du inte! men deppa inte, idag kommer en ny supertävling =), lycka till! trevlig lucia (lucia imorgon ju!) / sara

2008-12-12 @ 16:18:33
URL: http://anonymdagbok.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0