@ home again


hemma (: åkte en sväng med killen eftersom min lillesyrra var så seg :P
Köpte ett jätte fint ljusfat, svart .. Det kan man ju både ha nu och under julen men lite glitter
och tomtar så ;)

Bilder få ni se sen..
Måste ladda tel först ..

Väntar på min syster .. Hon måste gått vilse eller nått..
Hon har ju inget batteri kvar heller så jag kan ju inte ringa :S

Skickade att hon skulle gå direkt hem till mig.. men .. Inget spår en sålänge .. Hm..
Skriver ett inlägg senare när hon kommit :)

Då ska vi först och främst bara ha lite syster syster tid..
Gama chips och titta på polar expressen tror ja det blir .. Får väl se om hon kanske vill se något annat..

Ska också föreslå att hon firar jul med mig i år..
Hon är en sån där tillfällig JULHATARE..
För varje jul hemma hos mamma har bara varit skit..
Så hon är ingen direkt fantast ..
Men här får hon ju en lugnt och fin jul.. Hon kan ju alltid gå ut och festa på kvällen ..
Då ska pojke och jag umgås hehe..

Ha en fortsatt trevlig kväll folket!!

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Nej, jag har kontaktat vinnaren via mail : )

2008-12-01 @ 22:06:06
URL: http://lindaslya.blogg.se/
Postat av: Daniel

Hej! Det är klart vi tänkte behålla barnet. Det blir ju en del av oss. Vi har varit tillsammans i över 6 år nu så det känns helt rätt! Ha det bra!

2008-12-02 @ 22:11:38
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0