besök (:


Nu så har besöket och pojken förvunnit ..
Min lilla syster yster kom hit idag med B och lillen Kevin.
Var skit roligt.. Nog för att jag älskar att vara runt barn men ändå (:
Till och med pojken min tyckte det var kul och frågade mig " ska vi skaffa barn" hahahaha.
Nog för att jag och jonny längtar tills den dagen .. Men tillfället är ju inte direkt rätt..

anyway, idag får jag middagsbesök. Min lillasyster såklart haha.
Vi ska göra chili con carne .. Skulle gjort det till pojken i matlåda men tiden gick så fort
och båda två tok glömde det ..

Vi har fått upp gardinerna nu iaf .. Och ljustaken .. Nu ska jag bara städa lite granna
och fram med lite till... Sen är det klart (:

Det är inte jätte juligt hemma hos oss men vi sa det att vi firar ju RIKTIG jul tillsammans nästa år.
Så vi ville inte ha så mkt i år. Men lite tomtar och så är det ju (: Tillräckligt helt enkelt.

Nej, ville bara skriva att jag lever.. Ska kolla på en julfilm och snaska på godis och julmust (:
YUMMY (: härligt värre (:

Hare bra tills vidare (: Ciao

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0