besök, städa och åka till mamma


Idag var vi ju hos becca snabbt för att kolla på deras box och vi fixade den så gott vi kunde,
eller nja, jonny fixade och jag drack kaffe och pratade med becca haha.

Kanalerna verkade iaf vara låsta.. så dom får ringa comhem helt enkelt..

Nu så ska jag plocka lite så jag slipper göra så himla mycket imorgon..
Ska plocka lite kläder, fixa tvätten inför imorgon och dammsuga.

Sen ska jag ta en tripp till mamma och hämta lite papper och prata med henne om
en annan sak. Samt berätta om Bailey.

Ja juste, jag har besök just nu. Utav åke haha. Ja, polisen .. Han och hans kollega
patrik (tönten) är här och dricker kaffe med mig hihi.
Ska få skjuts till visättra sen (:

Sällskap är alltid trevligt (:

Ska dra nu och fixa med mitt..
Skriver några rader sen ;)

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0