baileys egna blogg


Nu har Bailey en alldeles egen blogg!
Han finns bland mina länkar (:

http://wonderfultimes.blogg.se

upptäckte blåa fläckar på hans tunga idag !! JIPPI !!!
Han börjar bli en STOR pojke (:

han ska ju ha blå tunga så (:

Idag var vi hos frugan och kollade hur väl han gick ihop katten..
Whiskas blev inte så lycklig .. Han fräste och sa ifrån ..
Så ett litet minimalt rivmärke fick han på nosen men det är bara yttligt och inte farligt alls..
fastän jonny blev riktigt orolig hahaha..

så om vi ska fira nyår hos er FRUGAN så får ni nog stänga in eran lilla skit hihi

Nej, har inte så värst mycket mer att berätta..
men vi hörs väl !!
Baileys blogg försöker jag uppdatera dagligen ..

Läs där om ni har lust (:

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins hektiska liv

Hej...Ebba är 4 år. Hon kommer från Dalarna (Tempelhundens kennel) Nu har jag lagt till Baileys blogg på min favoritlista =) Det finns lite bloggar med sharpei:isar...god fortsättning..vart kommer Baileys ifrån o hur gammal e han?

2008-12-27 @ 13:45:32
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0