VILKEN JÄVLA DAG!


Jaha, förhoppningsvis sitter syster yster MinMin på flyger nu till Kos..
Har varit världens kaos dag ...

Vi åkte i god tid, tog bara en halvtimma till arlanda, skit bra tyckte vi ..
Vi checkade in och fick reda på att hennes plan som hon skulle åkt med
var trasigt så det skulle komma in ett annat flyg.. Mer info skulle vi få vid
08.00... Vi var där vid runt halv sex på morgonen ..
Okej då tänkte vi .. Flyget skulle egentligen åka .6.50 men en timma mer eller
mindre skadar ju inte .. Vi hinner äta frukost på Donken i lugn o ro ..
Klockan närmar sig halv åtta så vi går och kollar på avgångar igen ..
Då är det ändrat igen .. NY INFO 09.00 .. Jaha tänkte vi .. Nu då?
Vi satte oss ner, gick runt, satte oss ner.. Helt UTTRÅKADE..
Jaze började bli grinig o otålig vilket jag förstår.. När hon äntligen
ska få åka ner så fuckar sig allt.. Första gången hon flyger själv dessutom ..
Men jaja ..
Vi väntar en timma till, så vi gick bort vid kontrollen där det plötsligt
var en ENORM kö.. Klockan var halv 9 när vi ställde oss i kön, men var kvart
i när hon kom fram.. När hon äntligen går in och vi sagt hej då så ska mamma och
jag gå ut och betala 230 kr.. för 4 timmar parkering.. Men P automaten funkade inte ..
Vi stod där och väntade på den hjälp vi hade ringt efter .. Till slut fick vi
gå tillbaka IN för att betala och då funkade det ÄNTLIGEN ..
När vi ska åka ut så vägrar BOMMEN att funka .. WEI ^^

Jaze ringer o säger att hennes plan ska lyfta 12.00. Stackarn.. 3 timmar själv
och inget finns att göra.. FY FAGERLUND!
Vi pratade igen med henne för drygt en timma sen och fick reda på att det
skulle lyfta 13.00 .. Nu har vi inte hört något så vi ANTAR och HOPPAS
på att hon äntligen kommit iväg..

Just nu sitter jag här som sagt och gör nada..
Jonny sitter på balkongen med Mamma och pratar skit :P
SOM VANLIGT .. hihi..

Ville bara passa på att skriva kort om min underbara morgon ^^

Och skriva till min syster:

          JAG ÄLSKAR DIG MINMIN och jag kommer sakna dig EXTREMT
                          mycket nu när du ska vara borta sålänge ..
           Men jag vet att du kommer ha det bra där nere och vet att du är
                 i tryggt förvar. Du är min lilla syster, familjens bebis och
                               du är HÖGT älskad av alla runtom dig!

                                                  MISS YOU HUN!

           

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0