tjena mittbena!


Läget med dig då?
Med mig? Jo fy faen här ere gött ;D

Idag har pojken och jag hunnit med lite granna ;D

Vi vaknade rätt tidigt, åkte ner till Erk. strax efter 10 för att kolla om han
kan vara ledig 28 augusti till den 6 september..
Men personalplaneringen hade stängt så det var ju bara att glömma..
Så dit ska pojken imorgon medans han ändå har delad tjänst ..

Sen drog vi till City Gross och tittade snabbt på resväskor.
Hittade två vi ville ha. En rosa till mig och en Limegrön till Jonny (:
Vill hellre att han har en blå men det fanns inte i den storleken vi ville ha
så det sket sig.. Tur att vi bara fönstertittade :P
Efter det åkte vi och fixade hans pass, gick rätt fort därnere och
gud vad jag skrattade åt hans foto ! Fick världens jävla skratt attack ..
Varför vet jag inte :P hans blev inte så glad men kunde ändå inte låta bli
att skratta heller ... Så det var ju lite lajban :P
Sen drog vi iväg och tvättade av bilen o sen bar det av att byta pojkens
bildäck eftersom det andra hade pyspunka :P hihi, fixat nu iaf ;D
Efter det åkte vi hem till mn "svärmor" som jonny fint kallar det
och fikade. Plötsligt frågade hon med ett leende på läpparna om hon skulle
gratulera.. Fattade ingenting tills jag kopplade att hon menade ringarna..
Det var gulligt för hon log med hela ansiktet hihi, undrar om jag är omtyckt ? :)

Hemåt bar det sen för att äta och nu är vi hemma hos mor min och jag
väntar på att systrarna från grekland ska logga in så vi kan planera lite :P

Imorgon ska jag hemma till mamma och ringa Um.. Ska ju byta
preventivmedel men till vilket har jag svårt att bestäma..
Ska ringa och kolla om jag kan få rådgivning redan på öppet hus eller
om jag måste boka tid.. annars åker jag ju dit i onödan :P
Efter det ska jag på förhör.. Sen vidare hem för att slappa och städa lite
granna..

På onsdag ska jag möblera om hemma hos oss, ska bli härligt med lite förändring..
Senare på kvällen ska vi på fest hos jonnys familj. Ska bli jätte kul
att träffa allihoppa igen . Härlig familj hela bunten ;D



Faen vad jag ser fram emot resan nu .. Längtar som in i tusan..
Ska bli skönt att komma ner, skönt att träffa min älskade grekiska familj.
Och ska bli kul att resa utomland med min pojkvän för första gången ..
LÄNGTAR SOM FASIKEN !!!!
Nej, nu ska man väl sluta skriva.. Sitter o lyssnar på Mamma o Jonny i deras
vilda diskutioner om att mamma är livrädd för att en "fläskfia" ska sätta
sig på planer så att det lutar o kraschar :P Mamma då ...
Jonny sitter och skrattar som fanken ..
Skit kul? eller inte ..

Jonny ser fram emot resan lika mycket som mig tror jag :P
Det är det enda vi pratar om praktiskt taget vetja :P

Hur som helst så hörs vi imorgon..
Då får vi reda på om han får semestern, vi ska boka biljetterna ..
Shit vad jag ser fram emot morgondagen :D:D

Hakuna Matata gott folk
            och
        simma lugnt

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0