Till dig älskling!



Jag vet inte vart jag ska börja för det finns inget slut.
Min kärlek för dig är så svår att beskriva i ord, så svår att förklara.
Det är så lätt att det blir komplicerat ..

Jag älskar dig med hela mitt hjärta, hela min kropp och själ.
Du är den som får mig att vakna upp och somna med ett leende på läpparna.
Den som får mig att må bra.
Du anar inte hur lycklig du gör mig älskling, genom att bara finnas till..
Jag känner mig älskad, uppskattad... Jag kan vara mig själv utan några krav.

Människor har i århundaden ställt sig en fråga..
" Vad är meningen med livet? "

Du är min mening..
Jag lever för att älska dig.
Jag lever för att finnas vid din sida.

Du är min pojke, min pojkvän, min gubbe..
MIN SNUTTEGOS :D

Utan dig skulle min värld falla samma.
Skulle gå omkring som en zombie.

Du har fyllt upp ett tomrum som ständigt funnits där förut.
Du kompleterar mig..
Du gör mig hel hjärtat ..

Du är den som får mig att skina, du är min solstråle.
Du är den som gör min vardag till en fest hihi.

Finns ingen som du.
Du är och kommer alltid att vara speciell för mig.
Killen som fick mitt hjärta att slå vid första ögonkastet.
Killen som fick mig att våga älska.
Han som får mig att bli alldeles varm på insidan bara av att titta på mig..

Jag behöver dig min älskade pojkvän.
Utan dig fungerar jag inte som person.

Du är en del av mitt liv, en utav orsakerna till att jag fortfarande står.
Kan sträcka på ryggen och stolt säga att du är MIN.

Jag är så extremt tacksam över att du finns vid min sida.
Du har ett hjärta av Guld och en gudomlig personlighet.
Att du finns i mitt liv...
Att en kille som du kan vilja ha någon som mig förvånar mig fortfarande..

Du förtjänar mycket bättre, det vet jag.
Vilket gör att jag tackar gud för varje sekund jag får med dig.

Lämna aldrig mig hjärtat.
Lova att alltid finnas där no matter what..



Du är den sista pusselbiten i mitt liv
Älskar dig tusenfallt och oändligt mycket mer.





                                  Jonny Nilsson du är mitt allt!


                      

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0