sex o sånt ^^

Sex och sånt

1. Är du oskuld?
nja, det kan man väl inte riktigt säga ^^
2. Har du kille/tjej just nu?
japp, och jag älskar honom av hela mitt hjärta.!
3. Har du/vill du ha en stripstång i ditt sovrum?
JA TACK, fy faen va coolt det skulle vara ;D
4. Brukar du titta på porr?
Klart jag gör. Med eller utan min pojke (:
5. Vad skulle du välja, vara en porrstjärna eller strippa på en sunkig klubb?
nja, det får nog bli strippa .. Vill ju bara ha sex med en kille ..
6. Har du nånsin haft sex med nån på fyllan och sen ångrat det?
sex på fyllan? SJÄLVKLART ..är väl människa.. Men ångrat det? nej...
7. Har du nånsin tänkt på ditt ex eller nån annan person samtidigt som du har sex med nån annan?
hihi, det här väl hänt... men inte med han jag är tlms med nu .. :D
8. Skulle du kunna tänka dej att vika ut dej?
Ja, om jag hade en het kropp så varför inte?
9. Vara med i Playboy?
Det vore ju bara SÅÅÅ coolt :D
10. Har du haft sex mot din vilja nångång?
tyvärr .. Ja.. nästa fråga..
11. Gillar du sperma?
Sålänge jag inte får det i hela ansiktet så javisst :P Why not liksom :P haha


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0