seg dag eller?


Dagen känns seg, fast ändå inte..
Kom hem till mamma strax efter 6 imorse och drack kaffe för att
sen krypa ner under täcket o snoooza ett tag till..

När jag vaknade så ringde jag till Frugan för att kolla hur allt var och hur
resan varit.. Visste ju redan typ allt med tanke på att vi läser varandras bloggar :P
Men iaf .. Skönt att höra henne röst igen och jag hoppas för din skull gumman
att det inte regnar alltför mycket idag när du är på Pride Festivalen ;D

Sitter och diskuterar hurvida jag ska möblera i lägenheten ..
Vet på ett ungefär men .. Några få detaljer kvar ..

Hur som helst så tittar jag på resor ..
Jonny, jag och mamma ska ju åka ner till Kos nu i i slutet av
augusti/början av september.. Hittade en billig resa och mamma tyckte att jag PROMT
skulle boka den nu .. Men vi av vaktar en liten stund till..
Jonny ska iaf ner och fixa sitt pass på måndag (:

Hur går det då med jobbet?
Si och så .. Chefen är som sagt bortrest och glömde fixa mitt schema..
Men har fått 3 andra jobb erbjudande..
Ett i segeltorp, ett i stuvstagård . Båda dock timanställningar ..
Och ett i Jarlaberg, 75 % tjänst ..
Mamma,jag och becca har diskuterat det och tror nästan jag ska ta det i
stuvstagården och i segeltorp .. Om jag får dom..
Det är närmare.. Och det är boenden.. Inte som nu .. Skulle underlätta MYCKET..

hur som helst så så vi se hur resten av dagen ser ut idag ..
Är som sagt liiiite seg .. Mamma med, hon ligger i sängen igen :P

Själv ska man .. Göra vad? Leta mera resor och sen vette fasiken ..
Prata med mamma om ikväll.. Så får vi se om jonny och jag ska hit
och dricka vin och koppla av.. Då sover vi ju kvar här..

Det får vi som sagt se.. Allt beror på hur mamma vill göra..

Hare gött sålänge!

ps. VA SKÖNT DET ÄR MED SVALT VÄDER för en gångs skull . ds.

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0