Morgonstund har guld i mun


God morgon mina kära sömntutor..
Här sitter jag hos mamma .. Har varit här sen kvart i 5..
Åkte med pojken imorse för att slippa åka kommunalt i det här vädret senare..

Nog för att jag har saknat regnet och klagat över värmen men det här
är ju löjligt, spöregn varje dag ? GE DIG GUD! Ingen kan ha en sån stor blåsa :S


Klockan är iaf nu strax efter sex och mamma ska precis åka till jobbet.
Gerpa har precis stigit upp, tröttmössan själv liksom :P

Sitter o messar med älsklingen som är på jobbet.
Han har som sagt delad tjänst idag så han slutar vid 9 och börjar igen strax efter 1.
Så strax efter 9 kommer pojken min hit.. Vilket är bra för jag ville inte släppa honom
imorse .. Älskar sättet han pussar mig på .. Så mjukt och försiktigt..
Får en känsla av ro i kroppen.. Ett lyckorus.. (:
Älskar min pojke (:

Wei, fick sällskap nu av bror min som sitter o äter frukost :D

Men iaf, vid 9 kommer han och då ska fröken bjuda på kaffe och sex ;D haha..
Vid 10 öppnar personalplaneringen så då ska vi dit.
Är så jäkla nervös.. Vet inte om jag vågar att följa med dit :$

Kl 11 ska jag ringa till ungdomsmottagningen ..
Så får vi se om jag kanske drar dit också ..

Annars så händer det inte så mycket idag..
Bokar ju ev biljetterna idag :D:D

Ska sluta och äta en smörgås på min brors begäran .. HAHA..
Frukost med bror min till nyhetsmorgon på 4an .. hihi

Puss o kram
Skumbanan


______________________________________________________________________


hallå igen,
sitter här nu och pojken ligger i sängen helt utmattat .. hihi
undrar varför :P hahahahahaha

Det skiter sig nog att ringa till ungdomsmottagningen då jag vill
umgås med pojken istället.. Så ringer nog o lämnar ett meddelande så får
dom ringa mig imorgon eller så ..

Hur som helst åkte vi aldrig till  erka.. Han ringde istället och det ser ut som om
han får sin semester .. Tyvärr måste han lämna in lappen och vänta i 3-4 dagar
innan vi vet något till 100% .. SUCK
VILL JU BOKA NU NU NU NU !!!

får väl visa att jag kan ha liiiite tålamod iaf .. HAHA

Hare gött!

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0