Måndag, 4 dagar kvar ..


Trist dag.. Urtråkig dag..
Trodde vädret äntligen skulle vända imorse då det var
sol när jag åkte hemmifrån men icke sa nicke.. Nu är det ju grått o trist igen :S
Vilken tur att jag snart åker till sol och värme..
Igår var vi ju hos Jonnys polare. Vilken pajas :P
Tror han är minst lika galen som pojken min, det verkar så på deras roliga
minnen tillsammans iaf .. HAHA.
Hade det jätte trevligt faktiskt och hans flickvän kom jag bra överrens med också (:
Lite ovanligt för mig att trivas med tjejer men hon verkade minst lika trevlig
som honom. Så jag ser verkligen fram emot våran helg där (:

Hur som helst så åkte vi till mamma efter fikat där och fröken Madeleine pratade
i 180 med sina systrar nere i grekland., hihi.
Saknar dom som in i vassen ska ni veta.. Men snart så ses vi ju (:
Fick reda på ett par roliga saker iaf ..
Det har varit strul på flygplatsen så vi får tydligen hålla tummarna om att vi
verkligen landar på KOS och inte på en närliggande Ö så vi får ta båten över..
Om vi landar på Kos så får vi springa ut till Taxin för annars finns det inga
Taxi bilar kvar . Världens kaos där..
Vi måste vara YTTERST noga med adressen ner till sussie för annars
hamnar vi tydligen på andra sidan stan, uppe vid bergen .. HAHA..

Niki (min systers svärmor) har fått för sig att jonny och jag ska förlova oss
nere i Grekland så hon kanske ev planerar en stor fest för oss och
har ordnat med billiga ringar från Hotellet.. HAHA..

Jonny ska ut på en grabb kväll med min systers man och hans vänner..
Sotiris(min systers man) ska supa ponken under bordet..
Så honom kommer jag inte få se först dagen efter .. HAHA..

Rätt roliga nyheter tyckte iaf jag HAHA.

Annars då?
Jo, var ju på anställning intervju idag, LANDADE JOBBET (:
Är jag cool eller är jag bäst ? :D Förmodligen båda HAHA..

Kommer säkert tillägga mer ikväll, är hemma hos mammsen nu helst lonely..
Pojken jobbar till ett så jag tror nog att jag kanske sover hos mamma eftersom
jag ska upp och jobba imorgon bitti ..

Men puss o kram på er sålänge så läses och skrives vi senare ;D

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0