lista på?

SENASTE PERSON SOM:
Sov i din säng: Jonny får jag väl hoppas :P
Hörde dig gråta: Becca
Såg dig gråta: Jonny
Fick dig att börja skratta: Lillebrorsan Gerpa (:
Du gick på bio med: J,N och barnen
Du gick på stan med: Jonny och familjen
Skickade ett e-mail till dig: min arbetskollega
Skickade ett sms till dig: Snuttegos <3

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:
Norge: nopp snopp
Danmark: jopp jopp
Finland: inget jag vill heller
Island: öhm, vet inte ens vart det ligger?
England: nopp snopp
USA: Nej, men skulle vilja.
Frankrike: japp (: bilen gick ju sönder där ..
Italien: nej, men mamma vill..
Grekland: Nästan varje år :D
Schweiz: vill jag ha en klocka så köper jag väl det här? :P
Thailand: nej, får leva genom brorsan (:
Kanada: jag o lillebror vill dit :D

EXTRA STUFF:
Vad är du mest rädd för: att förlora någon som står mig nära..
Vart vill du gifta dig: tror i Boo gårds kapell..
Vem hatar du verkligen: ingen? men finns folk jag avskyr.
Varit kär: har varit och överdrivet kär just nu (:
Kör du bil: nja.. vill inte utsätta folk för fara hihi
Har du ett jobb: japp japp (:
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på vilka och vilket humör jag är på :P
Är du ett hälsofreak: verkligen inte! tjockisen själv..
Är du ensam nu: nopp, är med min Lillebror (:
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: en heeeel del ..

FAVORIT:
Rum i huset: rum? nja.. Sängen :P
Typ av musik : allt o inget .. Humöret väljer ..
Parfym: min killes :P
Månad: December :D Julafton är mysigt :D
Mat: jadu, har nog ingen speciell..
Dricka: Kaffe :D
Godis: äter allt som är sött, surt och gott :)
Tidning: Elle
Film: har ingen speciell där heller :P
Skådis: mel gibson
Djur: Hundar såklart (:

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit: nej ..
Köpt någonting: Klart. Tuggummi, cigg, chips, choklad och fikabröd.
Varit sjuk: huvudvärk och snorig bara .. Inte sjuk direkt..
Sjungit: haha, jopp, på tåget hit :)
Sagt "Jag Älskar Dig": Många MÅNGA gånger ..
Träffat någon ny: Nej nej nej nej nej nej nej nej
Saknat någon: Saknar många hela tiden :D
Kramat någon: Klart jag har .. Flera stycken
Pussat någon: SJÄLVKLART. har faktiskt en pojke som älskar mig
Ätit: oj, hihi.. Lång lista? haha


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0