I know..

Det har blivit ett par inlägg men är så uttråkad så det finns inte..
Ville bara snabbt dela med mig av min stress..

Imorgon ska jag jobba 7.30-16.00
Ska direkt åka till frugan för att låna digital kameran, sen fort hem för att
storstäda igenom HELA lägenheten..

Onsdag :  Jobb mellan 7.00-16.00
Jonny ska på den tiden hinna tvätta och möblera klart i lgh.. (good luck)
Sen ska han hämta upp mig från jobbet o så ska vi direkt åka o handla väskor.
När vi kommit hem blir det småstäd och packning..

Tors: Jobb 11.30-20.30
Medans jag är på jobbet ska jonny åka till min mammsa
och häcka, klippa hennes gräs och invänta min bror..
Dom ska spela ect .. Whatever..

Efter jobbet ska jag åka direkt hem till mamma och sitta och dubbelchecka
vårat bagage 30 gånger om.. För jag kommer inte kunna sova..

Fredag: 4.00 ska vi åka från mamma till Arlanda.
6.50 lyfter planet !!!!

KÄNNER MIG LITE STRESSAD :P

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0