hej svejs!


Jaha, torsdag idag..  Bara en vecka kvar ungefär o sen åker vi :D
Börjar känna mig lite stressed.. Känns som om jag har en miljon saker
att hinna med innan vi ska sätta oss på planet ..

Hur som helst så ville jag bara checka in här och säga att jag fortfarande
lever än sålänge och att allt är bra.

Imorgon ska frugan o patrik komma över och kika ¨på min nya möblering..
Tycker själv att det vart rätt bra..
Inte exakt så som jag ville ha det .. men det får duga än sålänge..
Orkar iaf inte flytta tillbaka allting riktigt än ...
Får bli när vi kommer hem ifrån grekland isåfall..

Ska på intervju på måndag .. Wei .. Hoppas jag får det ..
Mycket närmare för mig .. Och där kan jag jobba kvällar..
Vilket jag hoppas på eftersom pojkens nyckel på jobbet säger att han bara ska
jobba kvällar ^^   gör inte mig såhär jätte mycket, får umgås med honom
innan han åker till jobbet iaf så ..

Ikväll är jag hos mamma som vanligt, tänkte skämma bort mig med ett lååångt varmt
bad med ljus.. Lägga en hårinpackning o mysa framför en film tills pojken slutar..
Vilket för en gång skull är rätt tidigt.. Vid 23 någongång (:
sen ska vi hem o mysa massa mycket!

Imorgon kommer som sagt becca o dom över och då ska jonny
hinna hjälpa mig att flytta det sista och jag ska tvätta en massa kläder.

På lördag får jag koppla av någolunda, ska bara iväg med mamma o köpa
ny bikini överdel. Sen kan jag slappa resten av dagen (:

Söndagen visar en lång körväg till Märsta för att hälsa på jonnys vänner (:
Ska bli kul att träffa mer utav allt konstigt folk han omringar sig med HAHA

Hur som helst så ska det bli rätt skönt..
På måndagen ska jag ju på intervju, på tisdagen ska jag storstäda igenom hela
jävla lägenheten .. och då menar jag STORSTÄDA!
Allt ingår då dvs.. Har bara inte kommit på allt än :P

På onsdagen börjar älsklingens semester och den dagen att betala hyror,
köpa resväskor ect ect .,. Allt inför resan..
Torsdag eftermiddag så ska vi till mamma o tvätta det sista
och försöka sova lite kanske.. Eftersom vi ska åka ifrån mamma
04.00 fredags morgon.. SUCK.. jag kommer ju inte kunna sova :S
Men det gör inte så himla mycket, är lika pigg o glad.. Blir ju inte grinig
av att sova för lite ..bara när jag får för lite sex HAHA..

Nej, mitt sköna skumbad väntar my friends..
Ha det så gött o ta hand om er i detta sketna snuskväder ..

(håll tummarna att jag får sexa lite ikväll va ;D )

                                                       Puss o kram
                                                      SKUMBANAN*

                                     

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0