Grekland nästa!



Tjaba tjena hallå (:
Ville bara skriva lite och säga GREKLAND HERE WE COME!!!


Biljetterna är bokade och allt är klart inför resan (:
Är så jävla glad och jonny ska vi inte tala om ..
Han går runt och lyser som en sol. Så jävla söt min pojke (:
Shit vad overkligt det känns.. Vi två ska till Grekland tillsammans!!!

Den 29/8 kl 04.00 sitter vi i mammas bil och är påväg till Arlanda..
Flyget lyfter kl 06.50 .. Jonny lär ju vara i extas ändå tills vi kommer
tillbaka till Sverige igen HAHA..
Nej men gud vad jag LÄNGTAR!!!!

I helgen ska vi ev möbler om vi orkar.. Jag har då inte gjort det .. Men å andra sidan
så ser jag inte fram emot att flytta sofforna o sängens själv heller så
det skulle vara rätt praktiskt med hans hjälp.. hihi..
Annars så ska vi åka o shoppa lite i helgen.. Han är ledig Lördag, söndag..
Lite sommarkläder och resväska blir det (:
Längtar som sagt som fanken !!!!

Igår var vi ju på fest hos mina "svärföräldrar" som jonny tycker att jag ska kalla dom ..
Vi hade det jätte trevligt och jag kommer skit bra överrens med allihoppa
till och med den yngsta nu som egentligen var lite avvaktande från början ..
Men det gick hur bra som helst..
Och Katterna var ju helt bedårande.. Vill inte ha katter själv, men dom var riktigt
söta det var dom..

Hur som helst så har jag inte så mycket mer att skriva förrutom att

VI SKA ÅKA TILL GREKLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0