shit


Igår var dagen helt okej faktiskt.
Åkte ju över till sötnowsen och umgicks lite med honom o mannen i keps haha
Helt lättroade spelade dom ett spel som heter PAIN ..
Som ni kanske förstår av klippet så är det helt meningslöst men JAAA..
Kan väl kanske erkänna att vissa saker faktiskt är lite roliga ..
Speciellt att höra killarna skrika när dom spelar.. (:


Efter det åkte jag en stund till min älskade lilla syster yster o snackade
lite skit .. Åkte hem hit till kästa o lagade mat o gjorde absolut ingenting.
Förutom att prata med min Bejbi i tel :P
Han jobbar dom knaaaasigaste tiderna i helgen så att sova där blir riktigt
weird med tanke på att om jag ska sova där från fredag till lördag..
Så blir det mer som från lördag till lördag.. Han slutar nämligen inte först
vid 5 på lördag morgon.. Då ska jag möta upp honom, följa med honom
hem för att han sen ska börja halv 8 på kvällen och sluta på morgonen därpå.
Sålänge jag får sova med honom :$
Sov riktigt PISSIGT inatt .. Vaknade av o till hela jävla tiden efter att jag
haft min underbaraste mardröm..
Jag drömde att jag var alldeles ensam.. inte en själ i världen
fanns vid min sida och det var mörkt och dystert ..
En man kom plötsligt och sade att han älskade mig o en massa fina
ord för att sen lura mig med sig..
Det hela slutade med att jag blev slagen, våldtagen, torterad..
Och gissa vem den "elaka" mannen var ..
ISAK ..
Tror det är allt det här med mattias som väcker minnen till liv ..

MEN IAF..

Ska nog träffa Adrian idag, beroende på humör ect..
Delovan kommer ju till Sthlm och ville visa mig hans nya bil..
Finns väl rätt mycket att hitta på i helgen ..
Det värsta är nog bara tiden jag måste hålla mig vaken till hahah.
Får typ möta upp honom vid 24 och göra han sällskap ..

Nu ska Madeleine sluta skriva.. Dags att ta en DUSCH, klä på sig o
ställa sig o dansa o plocka lite härhemma..

Puss Puss

Kommentarer

skriv en rad eller två:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0